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Cultural Creatives 
owe the highest loyalty neither to the state, which is a mechanism, nor to 
spiritual institutions, which are only part of life, but not the organism of 
life; their faithfulness must belong to the spiritual self, their being to the 
Cultural Spirit, which is present in them and in everybody; by finding the 
spiritual, the healing agape of their being, within themselves and express it in 
the Cultural Community they can heal illnesses in the community through dialogue 
as well as helping the whole humanity through peace conferences 
 
(Exodus 34:23). 
Women will make progress by accepting the influence of the Cultural Creatives 
and further spread it into the world: giving form to the holy spirit and 
expressing it. If spiritual men's soul cultures are no longer being received by 
women, humanity will be plagued by pandemic-like 'untimely death': one covers up 
one's neurotic behaviour with intellectual phrases and deluded manners – which 
seems to be spreading all over the world. If men lack holiness, soulful spirit, 
then women are constantly being aroused in their material spheres {luxury, sex 
and power}, their creative energies are being abused by the state and 
senselessly wasted in the supernova breeze of the freedom of self-art: one 
identifies with ego-personality, chases after mundane pleasures or becomes 
"mystically-spiritually" selfish. Children then adopt habits with which they 
will destruct themselves. The person, who is full of pious dogmas, tends to hold 
them too rigidly for himself: one then expects that divine women and 
god-conscious men should behave according to the dogmatic standard of his "the 
good". If then something does not fit one's own particular idea of piety, one is 
ready to criticise in a condemning way. Therefore, the thought and life of 
Krishna was adopted by artists, poets and musicians, this gave rise to a new 
religion: the realisation of the religion of the divine in natural human life. 
Women have their special standard of good and evil, right and wrong. This 
standard is formed from what they themselves have experienced in their intimate 
lives so far, what they have seen on TV or heard about others, and which is 
mostly related to how they were influenced as an embryo in the womb by the 
belief in a particular religion, and also how strongly they identify with being 
born into a particular class/ nation. But what can really be called good or bad, 
right or wrong, is that which comforts their divine spirit or causes great 
discomfort in them, to distinguish between good and evil lies in the feminine 
nature. In fact it is the self-glorifying nationalistic ego of men that causes 
the suffering of humanity.  
Die Zukunft gehört der Frau. Sie wird den Mann erziehen   
 
Die Göttliche Mutter und ihre Ritter  
Über die 
Spiritualität der Frauen ist es gar schön, 
 
 
 
Es kommt im Leben eines jeden 'guten Mannes' die Erfahrung, dass 
sein Gebet vor der »Königin mit Kind« [„O Maria, gib alles zu mir, was mich 
führet zu Dir; und Du, o Maitreya, nimm alles von mir, was mich hindert zu Dir!“]
keine Früchte 
mehr trägt. Das ist der Moment, der Männern zeigt, dass sie wirklich nach 
»Heilen der Menschheit« hungern und bereit sind, auf die Stimme 'des Großen 
Engels' in ihnen zu hören, der die Botschaft bringt: „Du bist in Gott, der Herr 
ist mit Dir! 
(Lukas 1:35). Dein höchstes Wesen ist das wahre Wesen Gottes. 
Kannst du dies erkennen, so findest du durch den Herrn die Harmonie deiner 
schöpferischen Seele.“
Dann fällt der Gläubige gleich Mose zu Boden: „Ich bin nicht, 
was ich immer zu sein glaubte. Mein Herr und Gott, nimm mich mir und gib mich 
ganz zu eigen Dir!“ Diese Vernichtung des Ich-Selbst – 
eine Verschmelzung, „die Hochzeit mit dem Geist“, wie die Sufis sagen: „aus dem 
man Gott als den Archetyp entdeckt, von dem man ein Exemplar ist“ – ist das 
Fundament des humanen Selbst. Ist dies einmal geschehen, kommt die Frau dem 
Manne immer näher, bis sie schließlich dem 'Medizin-Buddha' gegenübersteht, mit 
dem sie in jedem Augenblick 'von Angesicht zu Angesicht' kommunizieren kann. 
Dann versteht ein Paar es, gleichgesinnte Menschen anzuziehen; dann wird man 
sagen: 
„Das 
verödete Land [die Ehe] ist wie der Garten Eden geworden; die zerstörten, 
verödeten, vernichteten Stätten sind wieder befestigt und bewohnt 
(Ezechiel 36,35). O Heiliger Geist, Du bist die 
Menschlichkeit, die in der ganzen Welt den Frieden schafft.“
 
Betrachtung des Lichtes des Reichs. Fördernd ist es, als Gast eines Königs zu 
wirken. 
(I GING 20).
 
Heiliger Ernst muss im Dialog zu sehen sein. Dazu ist nicht nur 'Andacht der 
Männer zum höchsten weiblichen Ideal' das Fundament. Kontemplative Sammlung der 
Frauen ist nötig, die weit über 'Imaginieren Gottes' hinausgeht. Der Geist 
Buddhas muss an den maßgebenden Platz in die Nächsten liebenden Seelen gebracht 
werden, wo Er selbständig wirken und den Dharma lehren kann, sodass die Frau 
durch Wertschätzung in der Gemeinde Selbstwert erlangt, und nicht mehr trauernde 
Wut pflegen muss. Das Geheimnis verstehend, wie man Psychosen zur Abwesenheit im 
Charakter schafft, offenbart die göttlichen Lebensgesetze. Dann geht vom Antlitz 
der Frau eine geistige Macht aus, die auf Männer wirkt und kollektive 
Iblis-Natur zu ihrer Seele unterwirft, ohne dass Frauen sich eigentlich bewusst 
sind, wie das zugeht. Dann ist 'Gastfreundschaft, geschwisterliche Liebe und den 
Gefangenen befreien' 
(Hebräer 13:1-3)
erlangt.  sacred-art therapy Bodhisattvische Seelen {von Narzissmen frei, offen für Kritik} sind das Tor zur anderen Welt, für das Einfließen von himmlischer Energie, der pfingstlichen Einbringung einer 'Synthese durch Heiligen Geist'. Dabei sind Indifferenz und Liebe (skr.: 'tyaga', Bhagavadgita XVIII.2) Grundvoraussetzungen für den Dialog: „Nichts kann den Geist der Offenbarung stören und niemand kann einen beleidigen.“ Denn es gibt dieses Elixier der Glückseligkeit: „Ich atme ein den Geist des Universums… und entspanne. Ich sende aus den heilenden Geist… und lächle!“ (Thich Nhat Hanh). Dies ist die Praxis für den Magnetismus erleuchteter Seelen, um wahrhaft wunderbar seelisch und physisch zu heilen. 
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http://www.women-global-ethics.com
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MILLENNIUM 
MUSIC  POETRY
essence  Alpha
et Omega
Table of contents of each chapter
Musical Introduction
Overture
Entretemps
 
»significatio passiva«
Zhikr
Prologue 
A. 
Book of 
Chants
B. 
Situation: Anamnesis und anā-lysis
C.  
I. 
 
		
		Of the Inner Images 
    II. 
Of the masters’ understanding
D. 
Dieu sensible 
au Cœur 
E. 
Heartsore and Resilience
F. God's Miracles
G. 
Questions
H. 
Appeal to the Women
I. 
Global Warning
   
Psyche-Analysis Spiritualis
J.
Interfaith Dialogue – Interreligious Sciences
K. 
Ethics and Planetary Consciousness
 
L.  
Knowledge and und Vision
M. 
 
I. Sacred science is the creatrix of the New Age
 
     
II.
 
Worship 
of the Feminine side of God
     
III. 
Soul culture and Planetary Consciousness
    
 
IV.
				
				
The significance of mercy
    
 
V.
				
				Holy Grail – In the evening there will be light  
     
VI.
				
Of 
				the marriage
N. 
				
Cultural Heart and Immaculate Conception
O.  
Relationship situation on Planet Earth
P.  
About healing hormones and poisoning substances
Q. 
Integral Ethics 
 
    
 
Dialogue
R. 
Women-Universel-Global-Ethics
S.
Healing 
with the rainbow serpent
T. 
 
Interreligious Sciences of Sacred 
Art Therapy
U. 
The Religion after 
the religions
V. Transcultural 
Mentoring  
W.
Synthesis – The therapeutic cultural heritage of humanity
X.  
Prayers 
and Songs
Y.
Universel
Z.  
last words
Interreligious Sciences of Sacred Art Therapy (ISSAT)
Omega
Canticum Graduum
The Cosmic Mandala
		
Vom Flügelschlag der Schmetterlinge